Obsługa informatyczna firm
Wsparcie oprogramowania dla przedsiębiorstw od niezależnej strony trzeciej jest zwykle bardziej osobiste, responsywne i kompleksowe niż wsparcie od producenta oprogramowania. Rimini Street zrewolucjonizowało doświadczenie wsparcia klienta dzięki globalnemu zespołowi inżynierów ekspertów z średnio 20-letnim doświadczeniem. Ci inżynierowie mogą odpowiedzieć w ciągu kilku minut i zająć się każdym z Twoich problemów technicznych. Kompleksowe usługi wsparcia Rimini Street obejmują wszystko, od bezpieczeństwa i interoperacyjności przez stosy technologiczne do poprawek błędów, zgodności podatkowej i więcej.
Wsparcie dla oprogramowania dla przedsiębiorstw
Jeśli rozważasz zakup oprogramowania dla przedsiębiorstw, ważne jest, aby zrozumieć różnice między wsparciem oferowanym przez sprzedawcę a wsparciem niezależnej firmy zewnętrznej. Ogólnie rzecz biorąc, pomoc techniczna oferowana przez strony trzecie jest bardziej spersonalizowana, kompleksowa i szybka. Na przykład firma Rimini Street zmieniła sposób interakcji klientów z dostawcami oprogramowania, budując globalny zespół inżynierów-ekspertów ze średnio 20-letnim doświadczeniem w branży. Inżynierowie ci są dostępni w ciągu kilku minut, aby odpowiedzieć na pytania i zapewnić pomoc. Ich usługi wsparcia obejmują zakres od bezpieczeństwa i interoperacyjności w całym stosie technologicznym do poprawek błędów i zgodności z przepisami podatkowymi.
Ponieważ oprogramowanie dla przedsiębiorstw jest zaprojektowane tak, aby wspierać działania dużych organizacji, ważne jest, aby upewnić się, że działa ono tak sprawnie, jak to tylko możliwe. Oznacza to przyjęcie nowoczesnych praktyk i narzędzi programistycznych, w tym automatyzacji. Ważne jest również opracowanie strategii automatycznego testowania i zarządzania wydaniami. W ten sposób można zmniejszyć ryzyko i zmaksymalizować wydajność oprogramowania.
CRM i kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta są ściśle powiązane, a właściwe rozwiązanie CRM jest niezbędne do zapewnienia najlepszego możliwego doświadczenia klienta. Odpowiednie rozwiązania CS mogą pomóc firmom być na bieżąco z ciągle zmieniającymi się potrzebami i oczekiwaniami klientów. Przykłady kompleksowych rozwiązań CS obejmują Zendesk, który umożliwia zarządzanie wszystkimi danymi dotyczącymi klientów.
Aplikacje korporacyjne są niezbędne dla firm, ponieważ usprawniają ich działalność. Pomagają firmom lepiej się komunikować, zarządzać finansami i rekrutować wykwalifikowane talenty. Pomagają również zarządzać ryzykiem i upraszczają wyzwania biznesowe. Bez tych narzędzi firmy miałyby trudności z realizacją celów i zadań swoich pracowników i klientów. Jednak dzięki kompleksowemu wsparciu oprogramowania dla przedsiębiorstw, firmy mogą sprostać swoim technologicznym wyzwaniom, poprawiając jednocześnie swoją produktywność i ogólne wyniki.
Dzisiejsze oprogramowanie dla przedsiębiorstw jest elastyczne i konfigurowalne, co pozwala użytkownikom na wyłączenie funkcji, których już nie potrzebują, i skonfigurowanie platformy zgodnie z własnymi preferencjami. Można je również dostosować do potrzeb biznesowych za pomocą interfejsów API lub usług programistów. Ostatecznie, produkty te są użyteczne i przyjemne w użyciu.
Obsługa redundancji
Kompleksowe wsparcie dla firm w zakresie zwolnień ma na celu zmniejszenie wpływu zwolnień na pracowników. Obejmuje ono kompleksowy zakres programów szkoleniowych dla pracowników, którym grozi zwolnienie. Są one realizowane we współpracy z dedykowanym koordynatorem ds. partnerstwa i mają na celu pomoc pracownikom w znalezieniu odpowiedniej pracy lub alternatywnego zatrudnienia po zwolnieniu.
Oprócz programów szkoleniowych, kompleksowe wsparcie dla firm w zakresie zwolnień oferuje również informacje na temat lokalnych miejsc pracy i kursów szkoleniowych. Urząd Pracy może być w tym czasie bardzo pomocny dla pracodawców i pracowników. Informacje udzielane przez Job Centre mogą obejmować zarówno porady dotyczące zasiłków, jak i informacje o lokalnych kursach szkoleniowych. Urząd Pracy może również pomóc w procesie zwolnień.
Kompleksowe wsparcie redundancji dla firm jest dostępne w celu zminimalizowania wpływu katastrofy. Pomaga to firmie uniknąć przestojów i zmaksymalizować czas pracy. Na przykład, redundancja pomaga zapewnić szybką aktualizację danych, co jest kluczowe w organizacjach obsługujących klientów. Ponadto daje firmie możliwość podwójnego sprawdzenia danych w celu zapewnienia, że są one dokładne i kompletne. Firmy powinny również szukać możliwości włączenia redundancji do swoich rozwiązań IT, aby zapewnić minimalny czas przestoju i szybkie przywracanie sprawności po awarii.
Wsparcie w zakresie zwolnień może również pomóc firmom w porównaniu i ocenie różnych ról zawodowych w celu znalezienia stanowisk, które są zbędne, ale mają podobne obowiązki. Może to pomóc firmie w identyfikacji zbędnych stanowisk, które są podobne pod względem stażu pracy, nazwy stanowiska i obowiązków. Mając te informacje, firmy mogą porównywać podobne stanowiska, aby określić, które z nich zachowują największą wartość.
Kompleksowe wsparcie dla firm w zakresie zwolnień może pomóc firmom w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących liczby stanowisk do cięcia. Kluczowe jest również zapewnienie, że pracownicy są informowani o kierunku działalności firmy i mogą utrzymać zaufanie. Właściwe decyzje personalne mogą pomóc firmie w przejściu przez trudny okres. Na przykład firma produkcyjna, która wykorzystuje uczenie maszynowe do automatyzacji swoich procesów, uzna, że niektórzy pracownicy nie są już potrzebni i zmniejszy obciążenie pracą.
We Francji przedsiębiorstwa zatrudniające 10 lub więcej stanowisk objętych zwolnieniami powinny przygotować plan zwolnień społecznych. Plany te powinny zawierać środki mające na celu zminimalizowanie wpływu planowanych zwolnień i zapewnienie pomocy ofiarom zwolnień. Pomoc ta może obejmować szkolenia, usługi outplacementu i dotacje finansowe. Kompleksowe wsparcie dla przedsiębiorstw w zakresie zwolnień może pomóc przedsiębiorstwu w przestrzeganiu prawa i zminimalizowaniu wpływu zwolnień na pracowników. Jeżeli proces nie spełni tych wymogów, przedsiębiorstwo może być narażone na spory sądowe.
Nadmiarowość danych jest częstym problemem w większości firm. Gdy istnieje wiele kopii danych, informacje stają się niespójne i niedokładne. Firmy mogą napotkać szereg problemów, jeśli dane są nieprawidłowo aktualizowane lub przechowywane w wielu lokalizacjach. Replikacja danych pomaga przezwyciężyć ten problem, zapewniając spójność i dostęp do informacji w dowolnym momencie.
Niezależnie od tego, czy chcesz zmodernizować istniejącą infrastrukturę, czy rozpocząć nową, rozwiązania redundantne mogą pomóc Twojej firmie w zwiększeniu produktywności.
Adaptacja do zmian
Firmy, które dobrze prosperują w obliczu zmian, muszą posiadać umiejętność rozszyfrowania sygnałów zmian z otoczenia zewnętrznego i szybkiego działania na nie. Niezależnie od tego, czy zmiana polega na przekształceniu krajobrazu informacyjnego, czy na opracowaniu nowych modeli biznesowych, firmy muszą być w stanie szybko reagować na zmiany. Kompleksowy program wsparcia może pomóc firmom stać się bardziej adaptacyjnymi i zwinnymi.
Aby dobrze prosperować w tej szybko rozwijającej się gospodarce, firmy muszą zadbać o to, aby ich pracownicy potrafili dostosować się do zmian i pozostać odporni. Chociaż zakłócenia mogą być przerażające, są one niezbędne do rozwoju. Bez niego firmy nie przetrwają, a nawet mogą upaść. Liderzy, którzy potrafią dostrzec przyszłość i dokonać niezbędnych zmian, są kluczem do sukcesu organizacji. Jednym ze znanych przykładów jest Blockbuster, który odrzucił możliwość przejęcia Netflixa, ponieważ działał on w niszy rynkowej.
Firmy powinny opracować strategię radzenia sobie ze zmianami i rozwijania nowych produktów i usług. Nawet jeśli firma ma dobrze udokumentowany plan, nie może przewidzieć każdej ewentualności. W takim świecie firma musi rozważyć wszystkie możliwe wyniki zmian, w tym nieoczekiwane konsekwencje.
Pandemia COVID-19 przyspieszyła trzy formy transformacji: przyjęcie nowych technologii, opracowanie nowych modeli biznesowych oraz wdrożenie nowych sposobów pracy. Większość firm przechodzi dziś jedną lub więcej z tych transformacji. Te przedsiębiorstwa, które ignorują sygnały i pozostają statyczne, ryzykują utratę przewagi konkurencyjnej.
Dane adresowe:
AKTE Obsługa informatyczna firm – Outsourcing IT – Kontakt
ul. Morasko 17, 61-680 Poznań
Telefon: 784 380 784
Telefon: 784 898 784
opłata za połączenie wg taryfy operatora
e-mail: [email protected]
Najlepsze usługi kontraktowe IT
Informacja o usługach kontraktowych IT Wraz z rosnącym wykorzystaniem technologii cyfrowych, kluczowe jest uzyskanie najlepszej obsługi IT dla firm i dotrzymanie kroku konkurencji.Oczekuje się, że rynek obsługi IT dla firm będzie rósł z CAGR 8,8% w latach 2016-2022. Wzrost na tym rynku będzie napędzany przez przyjęcie chmury obliczeniowej, która pomoże firmom zaoszczędzić na kosztach i […]